| Lp. |
Nazwa
przedmiotu |
Semestr |
| A. PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO |
| 1. |
Język obcy |
s. I |
s. II |
s. III |
s. IV |
s. V |
|
| 2. |
Wychowanie
fizyczne |
s. I |
s.
II |
|
|
|
|
| 3. |
Technologia
informacyjna |
|
|
|
s.
IV |
|
|
| 4. |
Przedmiot
techniczny do wyboru (1) |
|
|
|
|
s.
V |
|
| 5. |
Przedmiot
techniczny do wyboru (2) |
|
|
|
|
|
s.
VI |
| B. PRZEDMIOTY
KIERUNKOWE |
| 6. |
Wstęp do
filozofii |
s. I |
s. II |
|
|
|
|
| 7. |
Psychologia |
s. I |
|
|
|
|
|
| 8. |
Socjologia |
s. I |
|
|
|
|
|
| 9. |
Socjologia wychowania |
|
s.
II |
|
|
|
|
| 10. |
Pojęcia i systemy
pedagogiczne |
s. I |
s.
II |
|
|
|
|
| 11. |
Historia myśli
pedagogicznej |
|
|
s.
III |
|
|
|
| 12. |
Teoretyczne podstawy
wychowania |
|
s.
II |
|
|
|
|
| 13. |
Teoretyczne podstawy
kształcenia |
|
|
s.
III |
|
|
|
| 14. |
Metody badan
pedagogicznych |
|
|
|
s.
IV |
s.
V |
|
| 15. |
Seminarium i
praca dyplomowa |
|
|
|
s.
IV |
s.
V |
s.
VI |
| 16. |
Przedmiot
fakultatywny 1 |
|
|
|
s.
IV |
|
|
| 17. |
Przedmiot
fakultatywny 2 |
|
|
|
|
s.
V |
|
| C. SPECJALNOŚĆ EW |
| 1. |
Edukacja
polonistyczna |
s.
I |
|
|
|
|
|
| 2. |
Edukacja
matematyczna |
s.
I |
|
|
|
|
|
| 3. |
Edukacja
przyrodniczo-społeczna |
|
s.
II |
|
|
|
|
| 4. |
Edukacja
muzyczna |
|
s.
II |
|
|
|
|
| 5. |
Edukacja
plastyczno-techniczna |
|
|
s. III |
|
|
|
| 6. |
Edukacja
kultury fizycznej i promocji zdrowia |
s. I |
|
|
|
|
|
| 7. |
Psychologia
rozwoju człowieka |
|
s.
II |
|
|
|
|
| 8. |
Profilaktyka
i wychowanie w szkole |
|
|
|
|
|
s.
VI |
| 9. |
Pedagogika
przedszkolna i wczesnoszkolna |
s. I |
|
|
|
|
|
| 10. |
Pedagogika
społeczna |
|
|
|
|
|
s.
VI |
| 11. |
Pedagogika
specjalna |
|
|
|
|
|
s.
VI |
| 12. |
Zaburzenia
rozwoju psychoruchowego dzieci |
|
|
s.
III |
|
|
|
| 13. |
Komunikacja
interpersonalna |
s. I |
|
|
|
|
|
| 14. |
Emisja
głosu |
s. I |
s.
II |
|
|
|
|
| 15. |
Kompetencje
nauczyciela |
|
|
|
|
|
s.
VI |
| 16. |
Bezpieczeństwo
i ergonomia |
|
|
|
|
|
s.
VI |
| 17. |
Podstawy
dydaktyki |
|
s.
II |
|
|
|
|
| 18. |
Metodyka
edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej |
|
s.
II |
|
|
|
|
| 19. |
Metodyka
języka polskiego |
|
s.
II |
s.
III |
s.
IV |
|
|
| 20. |
Metodyka
matematyki |
|
s.
II |
s.
III |
s.
IV |
|
|
| 21. |
Metodyka
środowiska społeczno-przyrodniczego |
|
|
s.
III |
s.
IV |
|
|
| 22. |
Metodyka
plastyki i techniki |
|
|
|
s.
IV |
s.
V |
|
| 23. |
Metodyka
muzyki |
|
|
s.
III |
s.
IV |
|
|
| 24. |
Metodyka
wf z promocją zdrowia |
|
s.
II |
|
|
|
|
| 25. |
Gra
na instrumencie |
s. I |
s.
II |
s.
III |
|
|
|
| 26. |
Zajęcia
muzyczno-ruchowe |
|
|
|
|
|
s.
VI |
| D. SPECJALNOŚĆ LOGOPEDIA |
| 1. |
Kształtowanie
się i rozwój mowy dziecka |
|
|
s.
III |
|
|
|
| 2. |
Wprowadzenie
do logopedii |
|
|
s.
III |
|
|
|
| 3. |
Biomedyczne
podstawy logopedii |
|
|
s.
III |
|
|
|
| 4. |
Fonetyka
i fonologia języka polskiego |
|
|
|
s.
IV |
|
|
| 5. |
Morfologia,
składnia i semantyka |
|
|
|
|
s.
V |
|
| 6. |
Diagnoza
w terapii pedagogicznej |
|
|
s.
III |
|
|
|
| 7. |
Dyslalia
- diagnoza, terapia, profilaktyka |
|
|
|
s.
IV |
s.
V |
|
| 8. |
Jąkanie
- diagnoza, terapia, profilaktyka |
|
|
|
|
s.
V |
|
| 9. |
Neurologopedia |
|
|
|
|
|
s.
VI |
| 10. |
Surdologopedia |
|
|
|
|
|
s.
VI |
| 11. |
Oligofrenologopedia |
|
|
|
|
s.
V |
|
| 12. |
Praktyka
EW |
|
|
s.
III |
s.
IV |
s.
V |
|
| 13. |
Praktyka
LOG |
|
|
|
|
|
s.
VI |
| E. SPECJALNOŚĆ TERAPIA PEDAGOGICZNA |
| 1. |
Praca
z dzieckiem o specjalnych potrzebach |
|
|
|
s.
IV |
|
|
| 2. |
Podstawy
teoretyczne terapii pedagogicznej |
|
|
s.
III |
|
|
|
| 3. |
Wybrane
metody terapii pedagogicznej |
|
|
|
s.
IV |
s.
V |
|
| 4. |
Diagnoza
w terapii pedagogicznej |
|
|
s.
III |
|
|
|
| 5. |
Metodyka
zajęć KK dla dzieci ze specyficznymi trudnościami |
|
|
|
s.
IV |
s.
V |
|
| 6. |
Metodyka
zajęć KK i wyrównawczych dla młodzieży ze specyficznymi trudnościami |
|
|
|
|
s.
V |
|
| 7. |
Metodyka
zajęć KK dla dzieci z zaburzeniami emocjonalnymi |
|
|
|
|
|
s.
VI |
| 8. |
Praktyka
EW |
|
|
s.
III |
s.
IV |
s.
V |
|
| 9. |
Praktyka
TP |
|
|
|
|
|
s.
VI |