Wybory uzupełniające Samorząd PWSZ 2017
Komunikat Studenckiej Komisji Wyborczej
Zgodnie z § 8 Regulaminu Samorządu Studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu zostaną przeprowadzone wybory uzupełniające do Rady Studentów PWSZ w Elblągu. Swoje kandydatury mogą zgłaszać wszyscy studenci. Głosować będą mogli wszyscy studenci, każdy na swoim Instytucie, zgodnie z Regulaminem Wyborczym do Rady Studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.
Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin wyborów dostępne są na stronie poniżej oraz w biurze Rady Studentów.
Lista kandydatów i wyniki wyborów będą umieszczone na stronie internetowej
rs.pwsz.elblag.pl, fanpage facebook.com/rspwszelblag oraz w budynkach Uczelni. Wszelkie zapytania w sprawie
wyborów prosimy kierować na adres e-mail: rs@pwsz.elblag.pl.
Skan formularza należy wysłać na e-mail rs@pwsz.elblag.pl, tytułem „Formularz - wybory 2017”
Aktualny Harmonogram wyborów uzupełniających do Rady Studentów PWSZ w Elblągu 2017
31 października 2017 – koniec zbierania zgłoszeń od kandydatów
01 listopada 2017 – ogłoszenie listy kandydatów
03 listopada 2017 – głosowanie
10 listopada 2017 – ogłoszenie wyników
Przewodniczący
Studenckiej Komisji Wyborczej
*komisja zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu wyborów
**liczba miejsc ograniczona