Lp. |
Nazwa
przedmiotu |
Semestr |
A. PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO |
1. |
Język obcy |
s. I |
s. II |
s. III |
s. IV |
s. V |
|
2. |
Wychowanie
fizyczne |
s. I |
s.
II |
|
|
|
|
3. |
Technologia
informacyjna |
|
|
|
s.
IV |
|
|
4. |
Przedmiot
techniczny do wyboru (1) |
|
|
|
|
s.
V |
|
5. |
Przedmiot
techniczny do wyboru (2) |
|
|
|
|
|
s.
VI |
B. PRZEDMIOTY
KIERUNKOWE |
6. |
Wstęp do
filozofii |
s. I |
s. II |
|
|
|
|
7. |
Psychologia |
s. I |
|
|
|
|
|
8. |
Socjologia |
s. I |
|
|
|
|
|
9. |
Socjologia wychowania |
|
s.
II |
|
|
|
|
10. |
Pojęcia i systemy
pedagogiczne |
s. I |
|
|
|
|
|
11. |
Historia myśli
pedagogicznej |
|
|
s.
III |
|
|
|
12. |
Teoretyczne podstawy
wychowania |
|
s.
II |
|
|
|
|
13. |
Teoretyczne podstawy
kształcenia |
|
|
s.
III |
|
|
|
14. |
Metody badan
pedagogicznych |
|
|
|
s.
IV |
s.
V |
|
15. |
Seminarium i
praca dyplomowa |
|
|
|
s.
IV |
s.
V |
s.
VI |
16. |
Przedmiot
fakultatywny 1 |
|
|
|
s.
IV |
|
|
17. |
Przedmiot
fakultatywny 2 |
|
|
|
|
s.
V |
|
C. SPECJALNOŚĆ EW |
|
|
|
|
|
|
1 |
Edukacja
polonistyczna |
s.
I |
|
|
|
|
|
2 |
Edukacja
matematyczna |
s.
I |
|
|
|
|
|
3 |
Edukacja
przyrodniczo-społeczna |
|
s.
II |
|
|
|
|
4 |
Edukacja
muzyczna |
|
s.
II |
|
|
|
|
5 |
Edukacja
plastyczno-techniczna |
|
|
s. III |
|
|
|
6 |
Edukacja
kultury fizycznej i promocji zdrowia |
s. I |
|
|
|
|
|
7 |
Psychologia
rozwoju człowieka |
|
s.
II |
|
|
|
|
8 |
Profilaktyka
i wychowanie w szkole |
|
|
|
|
|
s.
VI |
9 |
Pedagogika
przedszkolna i wczesnoszkolna |
s. I |
|
|
|
|
|
10 |
Pedagogika
społeczna |
|
|
|
|
|
s.
VI |
11 |
Pedagogika
specjalna |
|
|
|
|
|
s.
VI |
12 |
Zaburzenia
rozwoju psychoruchowego dzieci |
|
|
s.
III |
|
|
|
13 |
Komunikacja
interpersonalna |
s. I |
|
|
|
|
|
14 |
Emisja
głosu |
s. I |
s.
II |
|
|
|
|
15 |
Kompetencje
nauczyciela |
|
|
|
|
|
s.
VI |
16 |
Bezpieczeństwo
i ergonomia |
|
|
|
|
|
s.
VI |
17 |
Podstawy
dydaktyki |
|
s.
II |
|
|
|
|
18 |
Metodyka
edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej |
|
s.
II |
|
|
|
|
19 |
Metodyka
języka polskiego |
|
s.
II |
s.
III |
s.
IV |
|
|
20 |
Metodyka
matematyki |
|
s.
II |
s.
III |
s.
IV |
|
|
21 |
Metodyka
środowiska społeczno-przyrodnicczego |
|
|
s.
III |
s.
IV |
|
|
22 |
Metodyka
plastyki i techniki |
|
|
|
s.
IV |
s.
V |
|
23 |
Metodyka
muzyki |
|
|
s.
III |
s.
IV |
|
|
24 |
Metodyka
wf z promocją zdrowia |
|
s.
II |
|
|
|
|
25 |
Gra
na instrumencie |
s. I |
s.
II |
s.
III |
|
|
|
26 |
Zajęcia
muzyczno-ruchowe |
|
|
|
|
|
s.
VI |
D. SPECJALNOŚĆ-TP
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach
|
|
|
s.III |
|
|
|
2 |
Podstawy teoretyczne terapii pedagogicznej
|
|
|
s.III |
|
|
|
3 |
Wybrane metody terapii pedagogicznej
|
|
|
|
s.IV |
s.V |
|
4 |
Diagnoza w terapii pedagogicznej
|
|
|
s.III |
|
|
|
5 |
Metodyka zajęć KK dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
|
|
|
|
s.IV |
s.V |
|
6 |
Metodyka zajęć KK i wyrównawczych dla młodzieży ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
|
|
|
|
|
s.V |
|
7 |
Metodyka zajęć KK dla dzieci z zaburzeniami emocjonalnymi i w zachowaniu
|
|
|
|
|
|
s.VI |
8 |
PRAKTYKA EW
|
|
|
s.III |
s.IV |
s.V |
|
9 |
PRAKTYKA TP
|
|
|
|
|
|
s.VI |