Seneka na konferencji UWM
W Konferencji brali udział studenci naszej uczelni z Naukowego Koła Studenckiego Myśli Społecznej i Politycznej „SENEKA” w składzie: Katarzyna Pleszkun i Borys Klejnota. Wygłosili oni swoje referaty w sekcji ekonomicznej w grupie marketingu i zarządzania zasobami ludzkimi, w której wystąpiło trzynastu prelegentów. Katarzyna Pleszkun zajęła się tematyką manipulacji w marketach, a Borys Klejnota marketingiem w rzeczywistości alternatywnej. Wszystkie wystąpienia były oceniane przez komisję, w której zasiedli specjaliści od marketingu. Po każdej prezentacji następowała krótka dyskusja oparta o tematykę prac studentów. Na podstawie obrad komisji zostało wyłonione pięć najlepszych prac: pierwsze miejsce, dwa drugie miejsca, trzecie miejsce i wyróżnienie. Mimo wysokiego poziomu uczestników autorka referatu o manipulacji zajęła drugie miejsce w swojej kategorii. Wszystkie streszczenia referatów zostały opublikowane w dwóch tomach specjalnie wydanej publikacji.
Po wręczeniu nagród uczestnicy udali się na obiad, a po nim na integracyjne ognisko. Niesprzyjająca pogoda nie przeszkodziła członkom kół w wybornej zabawie.