Strona główna    Mapa strony    Wersja angielska  Wersja rosyjska  Wersja ukraińska 

Relacja ze szkolenia dotyczącego praw konsumenta

Dnia 8 października 2008 roku Elbląskie Centrum Mediacji i Aktywizacji Społecznej zorganizowało bezpłatne szkolenie pt. "Kampania praw konsumenta - informujemy, radzimy, reprezentujemy" w Urzędzie Gminy w Elblągu przy ul. Browarnej. Zainteresowanych nie brakowało! W spotkaniu wzięli udział również członkowie Koła Naukowego Myśli Społeczno-Politycznej "Seneka". Szkolenie składało się z 2 części prowadzonych przez dwóch specjalistów w danych dziedzinach. Pierwszy etap dotyczył praw konsumenta, poprowadził go Pan Jacek Błaszczyk, a drugi - technik mediacji, prowadząca Pani Anna Olszewska. Zajęcia obejmowały przedstawienie materiału teoretycznego, analizę dokumentów - ustaw, jak i również zajęcia praktyczne. Każdy z uczestników otrzymał certyfikat ukończenia kursu oraz przydatne materiały szkoleniowe. Całe spotkanie przebiegało w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze. :) Szkolenie było współfinansowane ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej w ramach Rządowego Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich oraz ze środków Zarządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego w ramach zadań samorządu województwa w zakresie wsparcia rozwoju sektora pozarządowego. Dzięki szkoleniu poszerzyły się nasze horyzonty myślowe oraz wiedza na temat praw konsumenta oraz roli mediacji, a jak wiemy od przybytku - również informacji - głowa nie boli:) Wrażenia ze szkolenia spisała Anna Żuraw (no ostatnie zdanie dodała opiekun koła;)))